IX Міжнародна науково-практична конференція
«Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу»

24-25 вересня 2015 р.

Сумський державний університет

Кафедра маркетингу та управління інноваційной діяльністю

Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку

Українська асоціація маркетингу

Всеукраїнський союз вчених-економістів

Кафедра маркетингу СумДУ запрошує Вас взяти участь у роботі VII Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу".

Тематичні напрямки конференції:

  • методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій;
  • некомерційний маркетинг
  • маркетинг освіти, спорту;
  • банківський маркетинг;
  • Інтернет-маркетинг;
  • управління торговою маркою в контексті маркетингу інновацій;
  • управління маркетинговими ризиками інновацій;
  • управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу;
  • інновації маркетингу;
  • маркетинг екологічних інновацій.

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.

Учасники конференції: до участі запрошуються науковці, викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти, представники бізнес-структур, які зацікавлені в тематиці конференції.

За результатами роботи VII Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу” планується видання колективної монографії.

Учасники конференції мають змогу опублікувати статті за проблематикою конференції у науковому фаховому журналі «Маркетинг і менеджмент інновацій».

Детальніше про конференцію Ви можете дізнатися за телефоном кафедри маркетингу СумДУ 0542 68-78-44.

Дивіться також:

alt

КОНТАКТИ

EMAIL

ТЕЛЕФОНИ

Шаблоны Joomla Joomla