Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Інноваційна лекція з організації робочого часу керівника служби маркетингу

10 травня в рамках лекційного заняття з дисципліни “Міжнародний маркетинг” на тему “Організація роботи керівника служби маркетингу” для студентів 2 курсу спеціальності “Міжнародна економіка”

завідувач кафедри економічної теорії СумДУ Ольга Прокопенко організувала скайп-зустріч з професором Університету Вістула (Варшава, Польща) PhD Агнєшкою Кнаф-Стефанюк та її виступ з презентацією на тему “International Human Capital Management” та провела імітаційну ділову гру з організації роботи керівника служби маркетингу. У занятті взяли участь також викладачі кафедри економічної теорії.