Термін виконання: 2010 - 2012 рр.

Керівник та відповідальний виконавець: Ілляшенко С.М. (ел. пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

Запланований науковий результат: Розробити теоретико-методичні підходи до удосконалення національної моделі формування механізмів забезпечення інноваційного розвитку економіки.

Основні публікації за результатами:

  1. Ілляшенко С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - № 12. – С. 111-119
  2. Ілляшенко С. М. Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок / С. М. Ілляшенко // Вісник національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. – 2010. № 668. - С. 68-74
  3. Ильяшенко С.Н. Анализ рыночных возможностей инновационного развития предприятия в условиях нечеткой оценки факторов внешней и внутренней среды / C. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипулина // Вісник СумДУ. Серія Економіка, 2010. - № 1. – С. 97–102
  4. Божкова В. В. Вибір інноваційних стратегій для промислових підприємств / С. М. Ілляшенко В. В. Божкова, О. М. Дериколенко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : VIII міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 листоп. 2010 р. : тези доповідей. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2010. – С. 196-198
  5. Божкова В. В. Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств / В. В. Божкова // Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу : ІV міжнар. наук.-практ. конф., 29.09-1.10.10, 2010р. : збірник тез доповідей. – Суми : ТОВ Друкарський дім «Папірус», 2010. – С. 29-31.
  6. Божкова В.В. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринку / В. В. Божкова, О. М. Дериколенко // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2010. - №1. – С.34-41
  7. Біловодська О. А. Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок / О. А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. – 2010. – № 1. – С. 96 – 103
  8. Біловодська О. А. Тенденції розвитку інноваційного підприємництва в контексті процесів економічної глобалізації / О. А. Біловодська, Ю. М. Мельник // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2010. – № 5. – С. 165-176
  9. Тєлєтов О.С. Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О.С. Тєлєтов, Є.І. Нагорний // Економічний вісник НТТУ “КПІ”. – 2010. – № 7. – С. 230–235
  10. Тєлєтов О.С. Моделювання маркетингових інформаційних систем / О.С. Тєлєтов, С.О. Загорулько // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №2. – С. 59–72
  11. Міцура О.О.Методичний підхід до визначення розміру грошових потоків для проектів товарних інновацій / О.О. Міцура // Вісник Донецького національного університету : Серія В Економіка і право. – № 1. – Донецьк: ДНУ, 2010. – С. 229–233
  12. Міцура О.О. Міжнародна інноваційна діяльність України та шляхи її розвитку / Н.С. Ілляшенко, О.О. Міцура // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – №5. – Тернопіль, 2010. – С. 58–70
  13. Міцура О.О. Історичні передумови формування міжнародних відносин у сфері інноваційної діяльності / О.О. Міцура // Маркетинг і менеджмент інновацій. – № 1, 2010. – С.107–113

КОНТАКТИ

EMAIL

ТЕЛЕФОНИ

Шаблоны Joomla Joomla