Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Премія Gfk Ukraine для кафедри маркетингу

31 травня 2011 року на Науковій студентській конференції “Молодь опановує маркетинг” у конференц-залі КНЕУ імені Вадима Гетьмана (м. Київ), відбулося нагородження переможців конкурсу “Молодь опановує маркетинг” 2010-2011 н.р.

На даному конкурсі були представлені роботи студенток кафедри маркетингу Провозьон Юлії (5 курс), Гайдабрус Наталії (4 курс), Жолудевої Анастасії (4 курс), а також спільна робота Хижняк Марини та Сірік Юлії (3 курс).

У конкурсі брали участь дослідницькі роботи й творчі розробки студентів кафедри, які були по достоїнству оцінені й відзначені журі конкурсу. Головними факторами відбору переможців стали можливість практичного застосування й актуальність теми, розглянутої в роботі.

Другий рік поспіль керівники даного конкурсу визначають кафедру -переможницю. Так, кафедра маркетингу Сумського державного університету виграла спеціальний приз від компанії «GfK Ukraine» за якісну, відповідальну й фундаментальну підготовку студентів і їх дослідницьких робіт. Всі студенти СумДУ, що представляли свої роботи, одержали в подарунок від спонсорів сертифікати на купівлю книг у мережі книгарень «Empik».

Також за результатами конкурсу були визначені переможці. Третю премію присудили Провозьон Юлії за роботу “Розробка рекламної кампанії для продукції ТМ “Наминайко” з урахуванням особливостей психологічного сприйняття кольорів споживачами” (науковий керівник – Міцура О.О.), а також Сірік Юлії та Хижняк Марини за роботу “Дослідження брендингу “СумДУ” (науковій керівник – Ілляшенко С.М.).

Переможці й учасники конкурсу одержали багато цікавих подарунків від спонсорів, а також велику кількість позитивних емоцій від прослуховування й обговорення доповідей про результати виконаної роботи студентами ВНЗ зі всієї України. Після конференції конкурсанти мали можливість прогулятися вулицями Києва й насолодитися захопливістю його стародавнього духу, що відчувався в кожній пам’ятці й багатовіковій будівлі; стрункістю рядів сучасних бізнес-центрів, елітних і фешенебельних будинків; а також відпочити на березі Дніпра або в численних парках цього багатого історією міста.