Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Економічній освіті в СумДУ бути найякіснішою!

11 жовтня профессор кафедри фінансів СумДУ Вадим Трофимович Александров провів семінар для студентів першого курсу факультету економіки та менеджменту з вивчення основ роботи механізмів мозку людини та всіх видів пам’яті, які задіяні у навчальному процесі.

Семінар був організований керівництвом факультету для удосконалення адаптації студентів першого курсу до умов навчального процесу та підвищення якості навчання.

За чотири академічні години лектор уміло та докладно представив учасникам семінару модель створення знань, надав техніки ефективного запам’ятовування, накопичення знань, механізм процесу генерації творчих ідей. Протягом семінару лектор довів необхідність самостійної роботи студентів над отриманням знань, замотивував їх до плідної праці над створенням свого успішного майбутнього.

Вадим Трофимович наводив приклади з власного життєвого та професійного досвіду, шуткував, звертався до аудиторії з питаннями, організовував дискусії, підтримував інтерес і зацікавленість аудиторії протягом всього семінару. Наприкінці присутні задали лектору багато запитань, на які він із задоволенням відповів.

Студенти факультету з радістю поділилися своїми враженнями від відвіданого семінару:

«Лекція нас дуже вразила. В першу чергу, тому що лектор виявився неперевершеним оратором, тому слухати його та брати участь в роботі семінару протягом чотирьох годин було неважко. По друге, тема лекції занурила нас у роздуми про те, наскільки ми мало знаємо про себе, та як важливо знати особливості роботи пам’яті та вміти змусити свій мозок працювати в потрібному руслі. Тому, ми дуже дякуємо лектору та деканату за надану можливість долучитися до вивчення свого мозку та його функцій».

Студенти групи Ф-11

«Прослухавши лекцію, ми впевнилися у тому, що у навчанні, як і в самому житті, необхідно сподіватися лише на свої сили, знання та вміння. Ми зрозуміли, що потрібно старанно та наполегливо поглиблювати знання, які дають нам викладачі, та застосовувати їх на практиці, адже наше майбутнє залежить лише від нас».

Студенти групи МК-11

«Ми відвідали лекцію, де дізналися про багато видів пам’яті, розглянули структуру довготривалої пам’яті, проблеми короткотривалого запам’ятовування та механізми ефективної роботи мозку людини. Завдяки такому семінару ми знаємо, як успішно засвоювати матеріали учбових занять».

Студенти групи Е-11