Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Боротьбу з дискримінаційною рекламою розпочато

19-20 жовтня аспіранти маркетингу

В рамках заходу учасників ознайомили із поняттями гендерної рівності,статевої дискримінації, сексизму та етичності в рекламі. Генеральний директор УАМ І. Лилик спільно з керівником Центру гендерно-правової освіти Л. Магдюк представили «Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі», прийняті 30 вересня 2011 року. Такі стандарти надають можливість визначити, які критерії необхідно враховувати при розробленні гендерно корректної та етичної реклами, містять організаційний принцип побудови розгляду скарг споживачів щодо неетичної реклами в Україні та менеджерські поради, спрямовані на уникнення ситуації щодо створення дискримінаційної реклами.

Практикуючі маркетологи поділилися своїми досягненнями та досвідом у проведенні маркетингових досліджень. Зокрема було висвітлено такі питання: особливості сприйняття різних видів реклами різними групами людей; виокремлення дискримінаційної та сексистської реклами з медійного потоку; підходи до формування недискримінаційної реклами і т.п. Так, ген. директор Ukrainian Marketing Group А. Герасимов та ген. директор дослідницької компанії 2 Future research Д. Гайдук представили нову для України технологію тестування реклами та упаковки товару – Eye Tracking, яка дозволяє зрозуміти на що звертають увагу споживачі, як працює реклама; виявити те, що дійсно думає людина про рекламу і т.п., що в результаті збільшує ефективність комунікаційних заходів.