Срок выполнения: 2010 г.

Руководитель и ответственный исполнитель: Беловодская Е.А. (эл. почта: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.)

Научный результат:

  • выполнен анализ теоретических подходов относительно периодизации общественного развития с позиций теории инноваций, концепции технологических укладов и их изменения в процессе развития общества;
  • определена роль инноваций на современном этапе социально-экономического развития;
  • исследованы мировые тенденции развития инновационного предпринимательства;
  • систематизированы проблемы развития инновационного предпринимательства в Украине;
  • сформирован механизм согласования инновационной политики государства и промышленного предприятия;
  • исследовано управление инновационной деятельностью предприятий на рыночной основе;
  • предложен теоретико-методичний подход относительно учета маркетинговых рисков при разработке и выводе инновационной продукции на рынок;
  • разработаны методологические основы управления инновационным развитием промышленных предприятий;
  • разработаны теоретико-методические основы и практические рекомендации управления выбором направлений инновационного развития промышленных предприятий;
  • разработана критериальная база для оценки инновационного потенциала региона;
  • усовершенствован механизм управления потенциалом инновационного развития промышленных предприятий;
  • исследованы концептуальные подходы к управлению инновационным развитием и выполнено теоретико-методологическое обоснование системы методов и инструментов организационно-экономического управления инновационным развитием предприятий;
  • существенным образом углублены методологические основы управления инновационным развитием отечественных предприятий;
  • усовершенствованы теоретико-методические подходы к ресурсному обеспечению и маркетинговые механизмы управления инновационным развитием промышленного предприятия;
  • предложены организационно-экономические основы стратегического управления устойчивым развитием региона на базе инноваций, сформирован механизм стратегического управления инновационным развитием на основе экологизации жизненного цикла продукции

В рамках гранта подготовлена монография: Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком: монографія / за заг. ред.. О.А. Біловодської. – Суми: Університетська книга, 2010. – 432 с.

Основные публикации по результатам:

  1. Ілляшенко С.М. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: Монографія / С.М. Ілляшенко, О.А. Біловодська. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2010.
  2. Біловодська О.А. Оптимізація витрат в управлінні збутом підприємств як засіб прийняття ефективних інноваційних рішень / Механізм управління розвитком соціально-економічних систем : монографія / за заг. ред. О.В. Мартякової. – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2010. – С. 118-127.
  3. Біловодська О. А. Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок / О. А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. – 2010. – № 1. – С. 96 – 103.
  4. Біловодська О. А. Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості / О. А. Біловодська, О. В. Гримайло // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – № 1. – С. 149 – 160.
  5. Біловодська О. А. Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією / О. А. Біловодська // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – № 2. – С. 170 – 182.
  6. Біловодська О. А. Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку / О. А. Біловодська // Матеріали XV міжнародної науково-методичної конференції «Методи удосконалення фундаментальної освіти в школах і вузах». – Севастополь: СевНТУ, 2010. – С. 10-13.
  7. Біловодська О. А. Управління товарною політикою як інструмент інноваційного розвитку / О. А. Біловодська, О. І. Тарасенко // Збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». – Суми: ТОВ Друкарський дім «Папірус», 2010. – С. 25-27.
  8. Беловодская Е. А. Управление товарной политикой как средство коммерциализации результатов научно-исследовательских и исследовательско-конструкторских работ / Е. А. Беловодская // Наука будущего: материалы международного научно-образовательного конгресса / под. ред. Б. Т. Жумагулова. – Алматы : Казак университеті, 2010. – С. 269-271.
  9. Біловодська О. А. Оптимізація витрат в управлінні збутом ритейлу на основі застосування засобів НЛП як ефективний інструмент стійкого інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівлі / О. А. Біловодська // Управление развитием предпринимательства в современных условиях : материалы первой международной научно-практической конференции. – Симферополь : ДИАЙПИ, 2010. – С. 112-114.
  10. Божкова В.В. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринку / В. В. Божкова, О. М. Дериколенко // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2010. - №1. – С.34-41.
  11. Божкова В.В. Дослідження категорійного апарату стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукці [Електронний ресурс] / В. В. Божкова // Ефективна економіка, 2010. - № 9. – Режим доступу до статті : http://www.economy.nayka.com.ua/index.php.
  12. Божкова В. В. Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств / В. В. Божкова // Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу : ІV міжнар. наук.-практ. конф., 29.09-1.10.10, 2010р. : збірник тез доповідей. – Суми : ТОВ Друкарський дім «Папірус», 2010. – С. 29-31.
  13. Нагорний Є.І. Еволюція підходів до маркетингового тестування товарних інновацій / Є.І. Нагорний // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства: Економічні науки. Вип. 99. – Харків: ХНТУСГ, 2010. – с. 184-190.
  14. Нагорний Є.І. Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару / Є.І. Нагорний // Вісник Хмельницького національного університету, 2010, №2, Т. 2 (149). С. 106-111.
  15. Нагорний Є.І. Інноваційний цикл розробки нового товару: маркетинговий аспект / Є.І. Нагорний // Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. -554 с. с. 323-325.
  16. Ілляшенко Н.С. Етапи аналізу діяльності підприємства з метою вибору оптимальної концепції ведення бізнесу / Н.С. Ілляшенко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства : Економічні науки. Вип. 99. – Харків : ХНТУСГ, 2010. – С. 300-305.
  17. Ілляшенко Н.С. Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» / Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Мельник // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка та менеджмент». – 2010. - № 6/1 (41). – С. 133-139.
  18. Ілляшенко Н.С. Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №1. – С.28-33.
  19. Ильяшенко Н.С. Подход к определению соответствия экологических инноваций требованиям рынка / Н.С. Ильяшенко, Ю.С. Шипулина // Система управления экологической безопасностью: сборник трудов Четвертой заочной международной научно-практической конференции. В 2 т. Екатеринбург: УГТУ, Том 1. – УПИ, 2010. – С. 81-85.
  20. Мельник Ю.М.Багатогранність використання маркетингових стратегій росту та методика їх вибору / Ю.М. Мельник // Вісник Донецького національного університету : Серія В. економіка і право. – 2010. - № 1. – С. 51-55.
  21. Мельник Ю.М. Маркетингові інструменти формування стратегії сталого регіонального розвитку / Ю.М. Мельник // Механізм регулювання економіки. – 2010. - № 3. – Tом 2.– С. 117-122.
  22. Мельник Ю.М. Ситуаційне застосування маркетингових інструментів на різних стадіях антикризового управління / Ю.М. Мельник // Матеріали Х-ої Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених «Економіка і маркетинг в умовах всесвітньої інтеграції : проблеми, досвід, передова думка». – Донецьк : ДРУК – ІНФО, 2010. С. 272 – 274.
  23. Ілляшенко С.М. Роль інноваційної культури у формуванні інноваційно-сприятливого середовища на підприємстві / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Збірка тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Економіка та фінанси в умовах глобалізації: досвід, тенденції та перспективи розвитку". У 3 т. Т. 3. – Макіївка: Макіївський економіко-гуманітарний інститут, 2010. – С.69-72.
  24. Ілляшенко С.М. Формування механізму управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств в контексті концепції стійкого розвитку / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Україна в умовах глобальної конкуренції: стратегія випереджаючого розвитку". – Донецьк: ДРУК-ІНФО, 2010. – С. 47-49.

 

 

КОНТАКТЫ

EMAIL

ТЕЛЕФОНЫ

Шаблоны Joomla Joomla