Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Визнання професіоналізму сумських маркетологів

2 червня 2011 року в місті Харків на базі Харківського національного економічного університету відбувся фінал V Всеукраїнського студентського конкурсу PR- проектів «Золотий компас», участь у якому брали студенти кафедри маркетингу СумДУ – Росохата Анна, Хоменко Лілія, Сигида Любов та Авласович Артем під керівництвом кандидата економічних наук Міцури Олени Олексіївни.

За підсумками конкурсу команда кафедри маркетингу Сумського державного університету отримала диплом за високі результати у V Всеукраїнському студентському конкурсі PR-проектів «Золотий компас», а керівник команди – к.е.н. Міцура Олена Олексіївна – подяку за високий рівень підготовки команди, професіоналізм та співпрацю в організації форуму. Окрім того, роботу студентів кафедри маркетингу СумДУ було відзначено в авторській номінації Олени Дерев’янко (керуючий партнер агентства «РR-Service», віце-президент Української ліги зі зв’язків з громадськістю, член IPRA, кандидат економічних наук, доцент Міжнародного інституту бізнес-освіти КНЕУ) «За здравый смысл и адекватность PR-проекта».

Основна ідея конкурсу «Золотий компас» – формування практичних навичок у студентів в області брендингу та PR. Тематикою цьогорічного конкурсу стало створення бренду та розроблення PR- проекту для України. У складі журі взяли участь 24 провідних фахівця у галузі public relations.

У рамках конкурсу відбувся попередній заочний етап, що проходив у лютому 2011 року, участь в якому взяли студенти 22 університетів з 11 міст України. За результатами цього етапу до фіналу потрапили 10 команд студентів із різних міст України, у тому числі: Києва, Харкова, Одеси, Дніпропетровська та Сум.

Фінал V Всеукраїнського студентського конкурсу PR- проектів «Золотий компас» передбачав виступ команд із підготовленими матеріалами. Серед завдань, які виконували конкурсанти – зйомка фільму про Україну (у відповідності до ключових маркетингових характеристик), розроблення PR-проекту з зазначенням його мети, завдань, цільової аудиторії, використаних засобів та анонсуючих матеріалів: новинний сюжет, написання прес-релізу та статті для друкованого або електронного ЗМІ. Фінальна презентація проекту проходила у форматі прес-конференції.

Як стверджують учасники, «Золотий компас» – це не лише отримання нових знань та навичок, а й підвищення їх професійної компетенції як майбутніх маркетологів. Також позитивні враження від форуму залишила можливість відвідування в рамках конкурсу ІІІ міжнародного фестивалю маркетингових технологій «Ремаркетинг-2011», що проходив в презентаційно-виставковому центрі «Радмір Експохолл».