Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Ділимось секретами маркетингу!!

Практичний погляд на Digital маркетинг сьогодення презентувала для студентів кафедри випускниця СумДУ, а зараз – висококваліфікований спеціаліст у сфері Digital маркетингу, – Анна Дериколенко. У списку компаній, яким вона надавала послуги з Digital маркетингу вже є PepsiCO, Honor, Sony Mobile та багато інших.

Зустріч відбулась у формі WorkShop, де студенти попрактикувались у створенні та оцінці ефективності медіа-плану в рамках оголошеного тендеру на послуги з Digital маркетингу для вітчизняної торгової марки.

Креативність, винахідливість, маркетингова грамотність та економічна ефективність, – це ті показники, що максимально були проявлені студентами.

Інститут завжди радий бачити у своїх стінах випускників, а студенти – отримувати практичний досвід!