Цікаві питання та не менш цікаві відповіді читайте нижче.
- Розкажіть про ваш шлях після СумДУ.
Шлях становлення активної особистості з чіткою громадянською позицією стався ще в СумДУ.
В далекому 2004 році був мій перший досвід перемовин, комунікації з державою та знаходження консенсусу. Ми стояли проти об’єднання університетів і наш університет залишився окремою юридичною особою, важливою одиницею науки.
Згодом побачивши в деканаті оголошення про стажування у Сумській обласній державній адміністрації, я вирішила прийняти участь. На семінар приходив Віктор Бобиренко, та розповідав як цікаво займатися молодіжною політикою. Пройшовши стажуванння, я залишилася там працювати, стала спеціалістом цього управління.
Основним напрямом була робота з громадськими організаціями та впровадження конкурсу проєктів. Саме в той час я познайомилася з багатьма громадськими організаціями м. Суми та області.
Ми стали організовувати наметові табори, байдаркові сплави, відкривали молодіжний центр. Саме цей центр я стала очолювати. Тоді я почала заглиблюватися в тему управління молодіжними центрами і в 2015 році поїхала на конференцію, присвячену цій темі. Мене дуже вразив молодіжний центр в Страсбурзі та Будапешті. І в мене з’явилася мрія: створити сучасний молодіжний центр в Україні.
Через чотири роки я отримала посаду керівника управління молодіжної політики та національно-патріотичного виховання в Київській області. Саме тут почалось будівництво великого молодіжного центру з нуля. Тепер в Україні ми маємо молодіжний центр, побудований за рекомендаціями Ради Європи!
- Чим ви займаєтесь на посаді заступниці Міністра молоді та спорту?
Коли я працювала і в місцевому самоврядуванні і на рівні області – це дало чітке розуміння, чим повинні займатися державні органи. Зараз на погодженні знаходиться стратегія молодіжної політики, закон України «Про молодь», почали розробляти державну програму на наступні 5 років. Основними пріоритетами є: здоровий спосіб життя, розвиток власних компетенцій молоді, розвиток молодіжних центрів та їх працівників, підтримка молоді з тимчасово окупованих територій , удосконалення механізмів взаємодії з інститутами громадянського суспільства тощо.
- Яку роль зіграв в вашій професійній самореалізації університет?
Завдяки університету я зрозуміла, що таке командна робота, як працювати з людьми, де потрібно настояти на своєму, а де вести перемовини.
- Розкажіть які предмети та викладачі вам особливо запам’яталися?
Мені дуже подобалось навчання. Я пам’ятаю професора Балацького. Це була дуже мудра та цікава людина! Я дуже щаслива, що була його студенткою.
Моя найулюбленіша викладачка – Ганна Швіндіна. Завдяки її крутим підходам, що обули також опрацьовані на практиці, я зрозуміла, що таке стилі управління , взаємодія з людьми, командна робота тощо . Ці знання я зараз використовую у своїй роботі.
- Які знання, отримані під час навчання, вам особливо допомагають в роботі?
Я менеджер, та кожного дня працюю за спецільністю. Дуже допомагають знання саме з цієї дисципліни та комунікативні навички. Моя дипломна робота була присвячена управлінню персоналом. Нещодавно я її гортала і подумала, скільки б ще інформації я могла додати зараз.
- Якими якостями повинен володіти заступник міністра?
В першу чергу – завжди залишатися людиною. Також бути відкритою особистістю, яка прагне змін та готова працювати для людей і держави.
- Ваші побажання кафедрі управління.
Бажаю, щоб на кафедру приходили люди, які дійсно хочуть розвивати молодь, самі розвиватися, постійно досконалювати підходи до навчання , креативно підходити до своєї роботи. Та звичайно ж побільше студентів якими можна пишатись.