Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Навчаємося у практиків зі сфери медичного туризму: туристичний продукт та стратегії його просування

08.10.2020 р. у рамках вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» студенти другого курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти участь онлайн у Міжнародному конгресі присвяченому всебічному розвитку такої цікавої сфери туризму як медична.

Один із блоків був присвячений особливостям формування туристичної пропозиції, маркетингу та промоції.

З доповідей на цьому цікавому конгресі онлайн учасники почерпнули значну кількість корисної інформації. Спікери донесли думку про те, що вітчизняний продукт медичного туризму є конкурентоспроможним на світовому ринку, має свою цільову аудиторію, а Україна в цілому має безліч туристичних магнітів для медичного туриста. А ще студенти зрозуміли, що на цьому ринку безліч завдань та викликів для креативних та готових до зрушень маркетологів!