Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Зустріч маркетологів на тему: «Формування SMM-стратегій та креативу на основі аналізу поведінки споживачів»

20 жовтня студенти 1,2 та 4 курсів спеціальності «Маркетинг» зібрались на лецію-дискус із практиком у сфері маркетингвого просування в інтернет середовищі.

Лекцію проводив Олег Кожевніков – SMM-спеціаліст із досвідом більше 5-ти років у даній сфері, наразі працює як фрілансер та має власні проекти. Під час онлайн-зустрічі Олег поділився цікавими кейсами, показав яким чином налаштовує таргетингову рекламу у своєму кабінеті Ads Manager та відповів на всі питання невгамовних студентів-маркетологів.