Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Співпраця з практиками на повну, або як можна все встигнути

Маркетолог буде висококваліфікованим спеціалістом тоді, коли зможе стати практиком зі студентських років.

Команда DOM-у вирішила отримати від карантинних обмежень на максимум і використати дистанційну освіту як нову формацію для спілкуванні з професіоналами. Хтось може нам сказати, що студенти бувають різних курсів і з різним рівнем знань. Ми же вирішили провести експеримент і результат нас приголомшив. Але давайте все по-порядку…

Оскільки у маркетологів зараз заняття проходять онлайн і з’явився час на самоосвіту, Олексій Люльов запропонував усім студентам без винятку підключатись до зустрічей не за курсами, а за інтересами. І що саме цікаве, ця ідея сподобалась студентам і самим практикам, оскільки тепер заняття почали проходити не у вигляді лекції, а в стилі класних дискусійних міні клубів, з високим фітбеком. І це для нас головне – студенти почали спілкуватись один з одним, критикувати і висловлювати власну думку.

Зрозуміло, що і ми самі для себе поставили деякий рівень перепон: тепер треба знаходити реально крутих спікерів, які будуть розказувати тільки новинки, які не чули усі маркетологи з 1 по 6 курс. Ми готові змінюватись і пробувати освітянські інновації: шукаємо практиків, які дійсно зможуть пояснити реалії професії в межах зазначених компетентностей по дисциплінам.

20 жовтня спільно з Академією SendPulse кафедра маркетингу організувала і провела серію зустрічей з практиками в межах таких дисциплін:

Практик

Тема заняття

Базова дисципліна

Курс, на якому викладається

Координатор зустрічі

Андрій Чорний

CEO Plerdy

Досвід в інтернет-маркетингу і в Ecommerce з 2010 року;

Обіймав позиції Head of SEO, UX-аналітика, CMO в веб-агентствах і стартапи;

Засновник SEO & UX агентства Lemarbet; Сертифікований фахівець Google Analytics;

Взяв участь в розробці і розвитку більш 400 інтернет-магазинів, оборот яких від 0 до млн грн;

Ідеолог і CEO Plerdy – CRO & SEO сервісу для маркетологів і бізнесу.

Як покращити юзабіліті інтернет-магазину

1. Які дані необхідно збирати для для аналізу юзабіліті

2. Що робити в еру мобайла

3. Що впливає на юзабіліті

4. Приклади поганого юзабіліті

5. Кейс покращення юзабіліті

Основи маркетингової діяльності

1 курс,

бакалаври

Л.Ю. Сагер

Михайло Терентьєв

Засновник і керівник Mailfit і letteros.com

З 2013 року займається email-маркетингом, дизайном і розробкою;

Разом з командою зробили більше 200 проектів в сфері Ecommerce, b2b, нерухомості, медіа;

Досвід роботи з компаніями: Рамблер, Афіша, телеканал Дощ, газета Ведомости, журнал People Talk, Rusbase, Puma і іншими;

Спікер вебінарів Академії SendPulse.

Активація і утримання покупців за допомогою розсилок

1. Для чого потрібні розсилки в Ecommerce.

2. Лідмагніти, форми для акумулювання: де, як і навіщо.

3. Велком-листи і ланцюги: як залучати

4. Масові розсилки: механізми утримання і промо

5. Тригерні автоматичні листи: кинуті дії і підписки на ресток

Marketing Advanced

2 курс,

бакалаври

Т.В. Пімоненко

Антон Воронюк

Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку інтернет-агентства WebPromo

Тренер в Акадімії Google для агентств;

Досвід роботи в сфері інтернет-маркетингу з 2007 року;

Сертифікований спеціаліст Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Bing;

Спікер не конференціях 8P, iForum, Optimization.ua, Marketing Revolution та ін.

SEO-стратегія для Ecommerce. Кейси

1. Тренди SEO на 2021 рік

2. Піраміда SEO – що працює, а що ні?

3. Топ інструментів для SEO.

4. Кейси Метро, Ашан.

Бізнес-планування

3 курс,

бакалавр

М.Г. Мінченко

Максим Мельник

Керівник маркетплейса Satu.kz (EVO.company)

Створив і вивів в самостійну вертикаль бізнес з 90 співробітниками;

Створив 8 відділів продажів, які принесли комерційний успіх проекту;

Зробив повну трансформацію комерційного департаменту проекту;

Переклав його на систему бізнес-юнітів – повноцінні команди розвитку клієнтів;

Успішно розвиває один з найбільших маркетплейсов Казахстану, фізично перебуваючи в Україні.

Як запустити продажі на маркетплейсах

1. Тренди Ecommerce. Маркетплейси.

2. Моделі маркетплейсів. Американський та Азійський приклад.

3. Драйвери покупок на маркетплейсах.

4. Приклади як гарно чи погано доставляти товар (китайська модель чи нова пошта)

5. Чому майбутнє за маркетплейсами

Міжкультурні відносини в маркетингу

1 курс,

магістри

Л.О. Сигида

Аліна Дикуха

Генеральний директор 13chats, керівник маркетингових комунікацій SendPulse

Більше 7 років в інтернет-маркетингу;

Перевіряє весь функціонал SendPulse на реальних проектах;

Спікер найбільших галузевих конференцій в СНД: amoCONF, «РІФ», «Матриця реклами» та інших;

Викладає в «Нетологія», Академії WebPromoExperts, eLama;

Будує Facebook, VK і Telegram чат-боти для різних ніш;

Ділиться корисними матеріалами по темі в каналі про чат-ботах і месенджер-маркетингу

Мессенджер-маркетинг в Ecommerce

1. Стратегії продажів в месенджерах для Ecommerce.

2. Варіанти форм підписів на сайтах у зв’язках з месенджерами.

3. Вибір оптимальних месенджерів для проекту: функціональний аналіз.

4. Впровадження месенджер-маркетингу в проект: поетапний чек-лист.

Креативний маркетинг

2 курс,

магістри

А.Ф. Бондаренко

Вже після такого інтенсиву студенти почали писати свої відгуки – там багато позитиву і бажання продовжувати реалізовувати такий формат навчання.