З 13 по 15 жовтня невгамовні магістри-маркетологи 1 курсу мали можливість взяти участь у трьохденному марафоні з 18 онлайн-сесій «Re-Imagine the Future of Leadership», метою якого було надання легких та швидких у втіленні ідеї, спрямованих на вихід із кризи, створеної COVID-19.

Протягом цих днів спікери (Pamay Bassey – директор з навчання, Kraft Heinz; Whitney Johnson – генеральний директор, WLJ Advisors; David B. Peterson – виконавчий тренер №1 (попередньо керівник коучингу в Google) та інші) надали цінні поради та детально розкрили такі проблемні питання: 1) як вести команду та організацію в умовах нестабільності; 2) як сприйняти різноманітність та включення у майбутнє лідерства; 3) як створити команди та організації готові до майбутнього.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНТАКТИ

EMAIL

ТЕЛЕФОНИ

Шаблоны Joomla Joomla