Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Дієві моделі, або як дізнаємося про сучасні тенденції ринку маркетингу

Закінчення жовтня відзначилось цікавою подією – команда DOM-у прийняла участь у «PM GO 6.0 Join the Fight». Інтенсивність заходу зарядила наповну: non-stop виступи 40 спікерів, які є кращих серед кращих в сферах маркетингу, бізнесу, підприємництва, інвестування, розробки технологій, креативу та ін.

Топ-маркетолог України, «Папа бренда» та засновник «Fedoriv group» Андрій Федорів поділився з глядачами головними трендами в маркетингу: діджиталізація, глобалізація та інфантилізація та на власному досвіді продемонстрував, як бренди змінюють бізнес. Більше того, глядачів чекав приємний бонус – Андрій анонсував запуск інтернет-компанією Rozetka власної марки техніки RZTK та вперше продемонстрував промо-ролик з айдентикою бренда.

Чи варто інвестувати в період кризи?

Якими є основні можливості та виклики для інвестицій в період турбулентності?

Засновниця венчурного фонду TA Ventures, Вікторія Тігіпко систематизувала головні вимоги для інвестування в проект, а також поділилась основними інсайтами, щоб бути завжди в курсі сучасних тенденцій на інвестиційному ринку.

До захоплюючої дискусії про те, як глобальний спорт протистоїть локдауну, було запрошено Луку Адорнато (головний маркетолог футбольного клубу Juventus), Глена Калверта (CОО кіберспортивної організації Fnatic), UFC чемпіона Конора Макгрегора та ін.

Особливий інтерес викликав виступ Дмитра Швець (один із засновників українського стартапу RefaceAI), який поділився тим, як українському мобільному додатку Reface вдається диктувати напрями розвитку діджитал-контенту та займати лідируючу позицію в AppStore, залишивши позаду таких улюбленців як TikTok, Disney+, Netflix, Hulu та ін.

Під час конференції Ніна Левчук (керівниця Google Marketing Solutions в Центральній та Східній Європі висвітлила особливості залучення міжнародних клієнтів за допомогою діджитал-маркетингу, тоді як Михайло Рогальський (співзасновник Monobank) розповів як Монобанку вдається так стрімко розвиватись та досягати поставлених таргетів у залученні клієнтів.