Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Інтенсив для колег: пошук дієвих механізмів промоції освітніх послуг

З 2 по 6 листопада кафедра маркетингу спільно з центром розвитку кадрового потенціалу реалізували програму підвищення кваліфікації для викладачів та працівників СумДУ, які прямо чи опосередковано займаються просуванням освітянських послуг в себе на кафедрах, факультетах, інститутах чи в цілому по Університету.

Тематика від Марії Мінченко «Промоції освітніх послуг, або навіщо викладачу копірайтинг» зацікавила практично всі кафедри, адже бажання використовувати маркетингові інструменти в межах профорієнтаційної роботи, знаходити нові сегменти ринку, на які можна виходити з промоційними пропозиціями цікавлять абсолютно всіх без виключень.

Нам дуже приємно бачити, що робота команди DOM-у приносить результат і ми можемо оперативно допомагати своїм колегам реалізовувати ідеї та запроваджувати нові механізми привернення уваги потенційних споживачів освітянських послуг.