Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

П’ятниця 13-го? Новітні ідеї нарощування практичних навиків

Денна чи заочна, бакалавр чи магістр, першокурсники чи випускники – для кафедри маркетингу таких розмежувань немає. Отримавши від студентів фітбек минулої новації ми зрозуміли, що спілкування з практиками за інтересами сподобалось найбільше, Олексій Люльов вирішив робити такі заходи постійно. Тож 13 листопада маркетологи змогли прокачатись на повну і знайти для себе те, що дійсно їм цікаво.

15 (ні, ми не перебільшуємо), саме п’ятнадцять спікерів змогли попрацювати з нашими студентами і в умовах обмеженості часу розкрити актуальні механізми, моделі роботи, а також особливості використання програмного забезпечення, які можна вже зараз починати використовувати для покращення якості виконання маркетингових досліджень.

Що нового ми вирішили спробувати? Цього разу команда DOM-у запропонувала залучитись до спілкування з практиками студентів, які навчаються на заочній формі. Вони на роботах, живуть в віддалених містах, в них немає часу і є ще багато оговорок… Виявляється що НІ. Коли їм надіслали запрошення, то заочники практично всі долучились до заходу, підключались до дискусій, запитували про реалії професій.

Тож, не бійтесь експериментувати, адже завжди знайдуться ті, хто оцінить сучасні методи викладання. Якщо цікаво, приєднуйтесь до нашої команди та #СпіймайХвилюЗмін.