Навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Практико-орієнтоване заняття із співзасновницею брендів FEEL FINE та DN Service для студентів спеціальності «Менеджмент»

Студенти 4-го курсу спеціальності «Менеджмент» 18 листопада відвідали он-лайн практико-орієнтований захід із співзасновницею брендів FEEL FINE та DN Service Фінкільштейн О.В., який був організований к.е.н., старшим викладачем кафедри управління імені Олега Балацького Матвєєвою Ю.А.

Он-лайн зустріч була проведена в рамках поглибленого вивчення дисципліни «Організація праці вменеджменті».

Спеціально для студентів групи М-71 Ольга Валеріївна підготувала дуже корисний матеріал на тему: «Як знадобляться знання, отримані в університеті в професійній діяльності на прикладі розвитку брендів FEEL FINE та DN Service».

Бренд DN Service за версією ab.ua визнаний кращим мультибрендовим автосервісом Сумської області в 2018 році. У 2019 р виступив організатором в м. Суми найбільш масштабного автоквеста України, який внесений до Книги рекордів України. У 2020 році претендує разом з 6 автосервісами України на звання кращий автосервіс України – 2020.

Бренд FEEL FINE – надає косметичні послуги та є виробником вітчизняних якісних косметичних продукти для б’юті-майстрів, що реалізуються по всій Україні.

На прикладі цих успішних брендів Ольга Валеріївна поділилася власним досвідом застосування знань з менеджменту в професійній діяльності, накопичених під час навчання в СумДУ на кафедрі управління імені Олега Балацького. Також на прикладі цих брендів Ольгою Валеріївною були розглянуті особливості застосування функцій менеджменту в реальному житті. Ольга Валеріївна порадила студентам звернути увагу на комунікаційну складову, на кейсові методи, що викладаються в СумДУ, порадила корисну літературу для саморозвитку та підвищення самомотивації.

Спираючись на власний досвід навчання в СумДУ Ольга Валеріївна порадила студентам всі можливості, які надає ВНЗ: відточувати свої навики роботи в команді, застосовувати різні інструменти управління, покращувати свої ораторські та комунікаційні здібності.

Висловлюємо вдячність Ользі Валеріївні за натхнення, мотивацію та дійсно цікавий та корисний досвід.